In כללי

החגים החדשים שכדאי לך לאמץ !

החגיגות בחו"ל – ואנחנו נהנים מהקניות ברשת !

לא כולם מכירים, אבל יום האם, יום המשפחה, יום האהבה (טו' באב וגם Valentine day בפברואר) הם ימי חג שהומצאו ע"י מומחים לשיווק, על מנת להוסיף שמחה לחיינו (שזה נהדר) וע"י כך להגדיל את היקף המכירות הקמעונאיות.

כל האמהות שכועסות על כך ש"יום האם "הופקע ל"יום המשפחה" – צריכות להבין שפשוט מתנות למשפחה שלמה תורמות להיקף קניות גדול בהרבה מאשר רק לאם…

גימיקים שיווקיים חביבים אלו הפכו לימי קניות, שנועדו למשוך בני זוג/הורים/ילדים לרכוש מתנות "אהבה" האחד לשניה ולהיפך.

כמו גם יום הזיכרון האמריקאי הנערך מדי שנה ביום שני האחרון בחודש מאי אך בשונה מהמוכר לנו – יום זיכרון זה המוכרז כחופש מעבודה, על מנת שכולם יוכלו להתייחד עם הנופלים, הפך יום זה לחגיגת קניות ומבצעים.

אבל במקרה שלנו, הסיבה לא ממש חשובה, אלא רק המסיבה.

בחודש הקרוב מתרגשים עלינו (ומתרגשים גם חלקנו) שני חגי קניות בינלאומיים:

1. יום שישי השחור (Black Friday) – כינוי ליום שישי שפותח את עונת המכירות לקראת חג המולד וחל ביום שישי של השבוע הרביעי בחודש נובמבר.
את החג הזה כבר לא עוטפים ברומנטיקה וערכי המשפחה, אלא פשוט רוצים למכור הרבה ולהגדיל את מחזור המכירות.

מקור השם מבוסס על הביטוי "in the black" שמשמעותו להרוויח (רו"ח מקלידים הכנסות/רווחים בדיו שחור (הוצאות/הפסדים מודפסים בדיו אדום)

השנה יתקיים ביום שישי 24.11

2. יום שני המקוון (Cyber Monday) – עוד חג שנוצר ע"י חברות השיווק ומטרתו לעורר אנשים לבצע קניות באינטרנט, ביום שני שלאחר חג המולד, ולצרוך את כל עודפי המלאי שלא נצרכו לקראת החג.

השנה יתקיים ביום שני 27.11

 

 

אז הסיבות לא ממש חשובות – בואו נראה כיצד נערכים למסיבה:

בכתבה זו ננסה לתת המלצה על האתרים הכי אטרקטיביים ובטוחים לרכישה, ועל המשך הדרך (מיסוי, דואר וכו'). כמובן שלא נוכל לסקור את כל האתרים, אך בחרנו לציין את אלו העובדים שנים רבות, בצורה טובה עם משלוחים לישראל וברמת אמינות גבוהה.

חשוב להכיר כי בימי מכירות מרוכזים אלו, מציעים הסוחרים והאתרים מחירים מאוד אטרקטיביים (שלא תפגשו במהלך השנה) להרבה מאוד מהמוצרים. כך שבמידה וחשקתם במוצר מסוים והתלבטתם בגלל המחיר – כדאי לבדוק אותו בימים אלו.

כמו כן, כדאי  להפגין צרכנות נבונה ולהקדים קניות אפשריות לימים אלו (תחפושת לפורים, מתנה לתינוק שעומד להיוולד ועוד), ולחסוך הרבה.

ניתן להכנס לאתרים המופיעים בהמשך וכבר לבחור בכל אתר את המוצרים הרצויים. ברוב האתרים ישנה אופציה של Wish list בה לאחר שנרשמתם לאתר, תוכלו לשמור את המוצרים ברשימה מסוימת, וביום המבצע פשוט לעבור ממוצר למוצר, לראות את מחירו המוזל העדכני ולרכוש באופן מהיר וקל.

 

אבל עוד לפני כן !

קניה חכמה מתחילה בזה
שנדאג לקבל כסף בחזרה !

האפשרות המומלצת : דרך אתר UNO אישי

אתר UNO מאפשר לכל אחד להקים אתר, שאם נכנס דרכו לebay או עלי אקספרס – נקבל עד 10.5% כסף בחזרה על כל קניה !

ולא רק זה, אלא –
חברים שיכנסו בעקבות המלצתנו על UNO יחסכו אף הם עד 10.5%
ואנו נקבל עמלה של 1% מכל הקניות שלהם באתרים הללו !

מעתה ועד עולם !

אז מעבר לחיסכון, אתר אישי של UNO
מאפשר לך להקים עסק פסיבי באינטרנט ולהנות מקניות של אחרים !

כל הפרטים כאן !

 

ebay – אמין, בטוח ומגוון

אתר הקניות האלקטרוני הוותיק בעולם, עם מאות מליוני קונים פעילים וסוחרים המציגים מגוון מוצרים רחב מאוד. האתר אינו מוכר מוצרים משל עצמו, אלא מהווה במה למיליוני סוחרים המוכרים את מוצריהם.

האתר עצמו דואג לתהליך רכישה נקי – מוצרים מקוריים ולא מזויפים, התחייבות לשביעות רצונך (או שכספך יוחזר לך), תמיכה במחלוקת מול המוכר (לרוב לטובתך) ועוד.

האתר בטוח מאוד לקניה –

הן בזכות מערכת הפידבקים של איביי, בה ניתן דרוג לכל מוכר (מוכרים בציונים של 96% ומטה מתקשים למכור). ניתן גם לצפות בכל דף מוצר, כמה מוצרים מכר ממנו המוכר ובאלו מחירים.

האתר מאפשר שקיפות מקסימלית, על מנת לאפשר צרכן לרכוש בתבונה מהמוכר המועדף עליו.

הרכישה מתבצעת באמצעות Paypal – מערכת הסליקה המקוונת והאמינה ונהנית גם מהגנת הקניה של אתר איביי, המוודא שיש ביטחון לכספך, במידה ולא יגיע המוצר בזמן, במצב טוב, או בדיוק המוצר שהובטח.
האחריות כולה היא על המוכר וכקונה, יש לך הנאה וביטחון ברכישה.
ebay מורכב ממספר אתרים – http://www.ebay.com  הינו הזירה האמריקאית, והוא האתר הכי גדול עם הכי הרבה סוחרים.
לא כולם מבצעים משלוחים לישראל, אך עדין ניתן למצוא לא מעט שכאלו כן שולחים. בנוסף לנו כישראלים כדאי לעתים לבצע רכישות גם באתר הבריטי של ebay – http://www.ebay.co.uk  דבר היכול להוזיל לנו את עלויות המשלוח.

באתר ניתן לרכוש במכירות פומביות ובמכירות במחיר קבוע.

אם מעניין אותך לקבל מאיתנו ללא עלות, מדריך מקיף לרכישות באתר ebay – מזמין אותך למלא את כתובת המייל שלך בקישור המצ"ב ונשלח אותו אליך בשמחה במייל חוזר.

new-ebay-3

בלחיצה על הקישור הזה – אפשר לגלות
איך לקבל הרבה כסף בחזרה מ ebay וגם מ aliexpress
ועוד עשרות אתרי מכירה
בפעולה של 45 שניות בלבד ! 

uno.055

עלי אקספרס -הבן המוצלח

בנו המוצלח של אתר הקניות המפורסם "עלי באבא" (ויש המוסיפים – ו 40 השודדים).

גם אתר זה אינו מוכר מוצרים משלו אלא מהוה זירת מסחר לסוחרים חיצוניים. אתר הקניות אלקטרוני זה פונה לציבור הפרטי (בשונה מעלי באבא הפונה בחלקו הגדול לסיטונאים).

באתר זה מערכת הגנת כספי הלקוח, כך שכספך נשמר באתר ולא מועבר לסוחר המוכר את מוצריו, עד אשר הלקוח מציין כי קיבל את המוצר והמוצר לשביעות רצונו.

במידה והמוצר לא הגיע בזמן הנקוב, יש לפנות לסוחר במייל (דרך האתר) ולבקש להאריך את תקופת ההגנה על הכסף. הסוחרים לרוב יאריכו בשמחה, כי לרוב אם נתלונן שהמוצר לא הגיע במועד הנקוב – נקבל את כספנו בחזרה (ויתכן שאף המוצר יגיע יום לאחר מכן…).

אחד מיתרונותיו הגדולים של האתר, הינו מחיר המשלוח – חלק משמעותי מהפריטים נהנים ממשלוח חינם לארץ וכך ניתן להשוות באופן נקי, את מחירי המוצר.

יחד עם זאת האתר מקיים בקרה פחותה על טיב המוצרים ושיטת הפידבקים עובדת באופן פחות מדויק מאשר באיביי. יחד עם זאת האתר מוצלח וניתן לרכוש בו פריטים פשוטים (לא חשמליים ומסובכים או כאלה שמחייבים אחריות) ולהנות מהמשלוח חינם.

האתר בכתובת –   http://www.aliexpress.com

 

 
aliexpress

DX.com – Deal extreme – מהאהודים בישראל

זהו כבר אתר סיני שמוכר מוצרים משלו. בשל העובדה שבעולם נרתעים מאוד לרכוש מסין, גם באתר זה קיים ביטחון של שביעות רצון הלקוח.

האתר מאגד למעלה מ400 ספקים ודואג למכור ולשלח את המוצרים. לאתר שרות לקוחות העובד 24/7 והם מתחייבים לקבל פניות בנוגע למוצרים גם עד  ימים לאחר קבלת המוצר.

גם באתר זה אנו נהנים לרוב ממשלוח חינם.

האתר בכתובת: DX.com

אמזון – Amazon.com

חברת מסחר אלקטרוני אמריקנית שהתפרסמה בראשיתה במכירת ספרים, אך בהמשך החלה למכור גם דיסקים, סרטים, מוצרי אלקטרוניקה, בגדים ועוד. כיום היא מכונה (בזכות ספר שנכתב על מייסדה – ג'ף בזוס) "החנות שיש בה הכל".

החברה היא יצרנית קורא הספרים האלקטרוני קינדל (Kindle) ומכילה חנות ספרים הניתנים לרכישה ולהורדה למכשיר. החברה השיקה אתרים נפרדים עבור המדינות בריטניה, קנדה, גרמניה, אוסטריה, צרפת, סין ויפן.

אמאזון עוסקת בטכנולוגיה, כמעט כמו שהיא עוסקת במכירות ומפתחת סטנדרטים גבוהים לשרות לקוחות ומשלוחים. אחד הפיתוחים עליהם עובדת החברה הינו משלוח אווירי מהיר לבית הלקוח באמצעות רחפן, מתוך כוונה למסור את המוצר תוך פחות משעה, מזמן הרכישה …

לישראלים החברה אינה נגישה במיוחד, רובם המכריע של מוצריה נמכרים בארה"ב ולתושבי ארה"ב וקנדה בלבד. חלק מהמוצרים נשלחים גם לאירופה, אך מיעוטם נשלחים לארץ.

מוצרים מומלצים לרכישה ושילוח לישראל

(מתוך כתבה בעיתון "הארץ")

קוסמטיקה: ידוע הוא כי ההוצאה על מוצרי טיפוח יכולה להסתכם באלפי שקלים בשנה, ולמרות המבצעים התכופים ברשתות השונות ואף בדיוטי פרי, רכישה מאתרים בחו"ל זולה באופן משמעותי.

מאילו אתרים מומלץ להזמין ואיך קונים קרם פנים מבלי לחשוש מזיופים ?
מצ"ב קישור לכתבה מ The marker – http://www.themarker.com/consumer/1.1888091

תחפושות: נכון, פורים עדין רחוק, אבל אם ברצונך להפתיע השנה גם בייחודיות, במקוריות וגם במחיר נמוך – זה הזמן לבצע רכישות באינטרנט.

http://www.themarker.com/consumer/1.1898594

אופנה: נמאס לכם מרשתות האופנה המוכרות? מחפשים פריטי לבוש זולים וייחודיים? בקנייה מאתרים בחו"ל תוכלו לחדש את המלתחה – ולחסוך מאות שקלים.

http://www.themarker.com/consumer/1.1932882

בגדי גברים: חולצות פולו ב-30 שקל, חליפה של גוצ'י במבצע או טרנינג עדכני של פומה.  עשרה אתרים מחו"ל לגברים שרוצים לחדש את מלתחת הבגדים.

http://www.themarker.com/consumer/1.2119519

נעליים: החנויות ברשת מציעות מגוון של נעליים שקשה למצוא בישראל – וחיסכון של מאות שקלים לזוג.
קנייה מאתרים בחו"ל תחסוך מאות שקלים לזוג נעליים, אך כיצד תבחרו בין מאות הדגמים?

http://www.themarker.com/consumer/1.2036315

ציוד לתינוקות: הורים לעתיד מכתתים רגליהם בין החנויות כדי למצוא את המחיר המשתלם ביותר לחבילת לידה, אך יש דרך קלה יותר לחסוך: להעביר את הקניות לרשת, כולל המוצרים הגדולים, כמו עגלה וכיסא בטיחות.

גם אם מי מחברייך או בני משפחתך מחכה לרך הנולד, ניתן להפתיע במתנה ייחודית ומקורית – ובזול …

http://www.themarker.com/consumer/1.2061212

צעצועים: הכירו את האתרים שמציעים מבחר עצום של צעצועים, בהם כאלה שלא תמצאו בישראל, ושיאפשרו לכם לחסוך מאות שקלים.

http://www.themarker.com/consumer/1.1923450

משחקי מחשב: האתרים שיחתכו לכם את המחיר של משחק הוידיאו. בדקנו אילו מקומות מציעים את המחירים המשתלמים יותר: חו"ל עדיין זול יותר.

http://www.themarker.com/consumer/1.1903494

מתנות לבית: האתרים שפירטנו בתחילת הכתבה מציעים פריטים מעוצבים, מקוריים ובמחירים נוחים, שיחסכו לכם את הצורך למצוא חניה ולעמוד בתורים ארוכים.

 למצוא קופונים ברשת !

לא תמיד הקופונים רלבנטיים לימי הקניות המרוכזים, אבל זהו מרכיב משמעותי בשיטת הקניות האלקטרונית ואהובה מאוד על הקהל האמריקאי.

לפני רכישה באתרים כדאי לחפש קופונים באתרים מסוימים המתמחים בכך (הכי פשוט למצוא אותם בגוגל, בכתיבת המילה Coupon יחד עם שם החנות).

אתרים ייעודים נוספים הם: coupons.com או .retailmenot.com

כדאי לתעד בזמן אמת מה קניתם

נכון יהיה לקבוע מראש מסגרת תקציב ורשימה של המוצרים שבחרתם.
כאשר רואים מחירים מלהיבים בתחומים בהם אתם "רגישים" אליהם, קל מאוד לאבד מעקב ולרכוש יותר ממה שרציתם, או לרכוש דברים שלא באמת רציתם …
לכן נכון לרשום לאחר כל רכישה מה קניתם ובאיזה מחיר ולדעת לעצור בזמן.

לאחר כל רכישה תקבלו מייל מהמוכר ומחברת הסליקה (Paypal או Payoneer). בהמשך תקבלו מיילים על כל מוצר עם שליחתו ומיילים נוספים עם מס' מעקב, או פניות מהמוכר.

כדאי לפתוח תיקייה נפרדת במייל ולגרור לשם את כל המיילים, כך תוכלו לבצע בקרה שכל המוצרים נשלחו ושכולם מגיעים בזמן הנקוב.

כדאי שיהיה לכם חשבון ב Paypal, מה שיאפשר לכם לבצע את התשלום בכמה קליקים, מבלי להזין שוב ושוב את פרטיו המלאים של כרטיס האשראי ותעודת הזהות שלכם. מה גם ש Paypal מגנה עליכם מול הסוחר, ואם רכשתם משהו והוא הגיע לא כשורה (שבור/שונה) או לא הגיע, תוכלו לקבל החזר של עד 100% מהתשלום (הרבה יותתר מסובך לעשות זאת מול חברת האשראי).

ואם קניתם משהו והוא לא התאים ניתן להחזירו דרך השרות של Paypal למוכר ולקבל מ Paypal החזר על דמי המשלוח.

בהצלחה וחגי קניות שמחים !

אהבת ?
מזמין אותך ללחוץ לייק ולשתף את חבריך

Recent Posts